צביעת חדר אמבטיה

תוכן עניינים

גורו שיפוצים - השיפוצניק שלכם
צביעת חדר אמבטיה 2

מדריך צעד אחר צעד לצביעת אמבטיה

להלן המדריך המפורט שלנו לצביעת חדר אמבטיה.

שלב 1. בחר צבע

אם החלטת שאתה רוצה לרענן את חדר האמבטיה שלך על ידי הענקת צבע חדש, הצעד הראשון הוא בחירת הצבע .

טיפ למקצוענים: למוכרי צבע רבים יש כיום אפליקציות המאפשרות להעלות תמונות לבדיקת צבעי צבע באופן וירטואלי. זוהי דרך טובה לתת לעצמכם מושג לגבי ההשפעה של צבעים שונים.

שלב 2. צבע אמבטיה איכותי

צביעת חדר אמבטיה
צביעת חדר אמבטיה

לאחר שהתמקמתם בצבע, בחירת הצבע הנכון היא אחד השלבים החיוניים ביותר בצביעת חדר אמבטיה. הסיבה לכך היא שהאווירה הלחה מאתגרת יותר עבור צבעים רבים, והיקף התנועה הגבוה שהם רואים לעתים קרובות פירושו שצבע נוטה לא להימשך זמן רב.

שקול לבחור באפשרות עמידה בפני טחב, עמידה במים. גימורי סאטן או מבריק למחצה טובים יותר מצבעים מאט, וגם משטחיהם טובים יותר בהתנגדות לתנאים לחים.

טיפ למקצוענים: אל תתפתו לחסוך בכל הקשור לבחירת צבע. מוצרים נחותים עשויים לעלות פחות, אך הם לא יחזיקו מעמד כל כך הרבה זמן. המשמעות היא שכנראה יתברר כי מדובר בהשקעה גרועה מכיוון שתצטרך לצבוע מחדש את חדר האמבטיה הרבה יותר מהר.

שלב 3. חשב כמה צבע אתה צריך

לפני שתוכל להתחיל, עליך גם לחשב כמה צבע אתה צריך לקנות כדי לסיים את העבודה. אתה יכול להשתמש בכלי החישוב באינטרנט כדי להבין בדיוק מה הנפח הנדרש לגודל חדר האמבטיה שלך .

שלב 4. הסר ציורי קיר ושירותים

לאחר שהצבע שלך מוכן, הגיע הזמן להתחיל בעבודה. התחל בהסרת תמונות או קישוטים אחרים מהקיר ושקול גם להסיר את האסלה. הסרת מכשולים כאלה לפני שתתחיל תאפשר לך לבצע עבודה יסודית הרבה יותר.

טיפ למקצוענים: ייתכן שלא תצטרכו להסיר את כל השירותים – רק הסרת המיכל עשויה להספיק. סגור את אספקת המים, שטוף את האסלה כדי להסיר את כל המים ולאחר מכן הסר את המיכל. זה יהיה הרבה יותר קל לצבוע מאחורי האסלה לעבודה מלאה יותר.

עם זאת, אם האסלה עצמה מונעת ממך לצבוע את הקירות באופן משביע רצון, תוכל לשקול גם להסיר את זה, מה שלא אמור להיות עבודה קשה במיוחד.

שלב 5. נקות קירות

צביעת חדר אמבטיה עשה זאת בעצמך
צביעת חדר אמבטיה עשה זאת בעצמך

שלב מרכזי נוסף בעת צביעת חדרי אמבטיה הוא להבטיח שהקירות יהיו נקיים לחלוטין לפני שתתחיל ליישם את הצבע. אך עם חדרי אמבטיה עליך לבצע עבודה ראויה.

הסיבה לכך היא הסביבה המאתגרת בחדרי אמבטיה בהשוואה לחדרים אחרים בבית שלך. בכל חדר, אם הקירות מלוכלכים כשאתם צובעים אותם, הצבע לא יישאר זמן רב – ובחדר אמבטיה, הדבר נכון עוד יותר.

אפשרות אחת היא להשתמש בתערובת של אקונומיקה חלק אחד ושלושה חלקים מים חמים כדי לתת לקיר קרצוף. או מוצר ניקוי רב עוצמה שיבטיח שהקירות שלך יהיו נקיים מספיק לצביעה.

טיפ מקצועי: אם אתה משתמש ב- TSP, הקפד ללבוש כפפות גומי מכיוון שהוא חזק מאוד ויגרום לגירוי בעור אם הוא בא במגע עם הידיים שלך.

שלב 6. תיקון חורים

לאחר ניקוי הקירות, תיקו את כל החורים ותקנו כל נזק בעזרת חומר מילוי. שוב, זה יבטיח שעבודת הצבע תימשך זמן רב ככל האפשר.

שלב 7. כסו אזורים שאינם צבועים

באמצעות בד או יריעות פלסטיק, לכסות את כל התחומים שצריכים להיות מוגנים, כולל קירות, אמבטיה ,  כיור , רהיטים, ואת הרצפה .

שלב 8. התחל עם התקרה

מחיר צביעת חדר אמבטיה
מחיר צביעת חדר אמבטיה

אם אתה עומד לצבוע את התקרה, אתה צריך להתחיל עם זה קודם. כדאי להתחיל להשתמש בסרט דביק לציפוי החלק העליון של הקירות ולאחר מכן באמצעות מברשת אבנט לחיתוך מסביב לקצוות – המשמעות היא שימוש במכחול קטן לצביעת הגבולות שאינך יכול לבצע בעזרת גליל.

לאחר שסיימת לחתוך, צבע את שאר התקרה בעזרת הגליל. יוצקים את הצבע למגש ומגלגלים אותו על הגליל. לאחר מכן, גלגל את עודף הצבע בחלק העליון של המגש ולאחר מכן השתמש ברולר לצבוע שטח של כ -מטר על מטר.

כאשר אתה מוכן לעבור לקטע הבא, החל מחדש את הצבע לרולר. חזור על הפעולה עד שתסיים את כל התקרה.

טיפ למקצוענים: אם אתם מתכוונים לתת לתקרה שכבה שנייה, השאירו אותה להתייבש וחזרו על התהליך. כמה זמן אתה צריך להשאיר את הצבע לייבוש יכול להשתנות, אז בדוק את ההוראות שעל הפחית לפרטים.

שלב 9. הפוך את הקירות שלך

אם אינך משנה באופן דרסטי את צבע הקירות שלך, ייתכן שתוכל להתחמק מלצבוע פעמיים. עם זאת, אם אתם מתכננים לצבוע אותם בצבע בהיר יותר מכפי שהיו קודם לכן, מומלץ לבצע 2 ידים של צבע.

יתר על כן, שימו לב לכל התחומים בהם הייתם צריכים לתקן פגמים. גם אם תחליט לא להדביק את כל הקיר, עליך לאתר אזורים שבהם השתמשת במילוי וכו '.

שלב 10. חותכים בקצוות

צביעת חדר אמבטיה מחיר
צביעת חדר אמבטיה מחיר

כאשר אתה מוכן לצבוע את הקירות, התחל בחיתוך מסביב לקצוות. השתמש במסקנטייפ כדי להימנע מצביעה על התקרה או על כל דבר אחר שאתה לא רוצה לצייר.

טיפ למקצוענים: נסו לשמור על מכחול יבש יחסית – זה יעזור להימנע מטפטוף.

שלב 11. צובעים את הקירות בעזרת גליל

לאחר מכן, השתמש ברולר למילוי שאר הקיר. השתמש באותה טכניקה המתוארת לתקרה בשלב 8.

שלב 12. מרחו שכבה שנייה

כמה עולה צביעת חדר אמבטיה
כמה עולה צביעת חדר אמבטיה

סביר להניח שתצטרך למרוח שכבה שנייה לקבלת התוצאות הטובות ביותר. בדוק את ההוראות שעל פח הצבע כדי לראות כמה זמן לוקח לייבוש ולאחר מכן חזור לצבוע את הקירות שוב.

טיפ למקצוענים: לקבלת התוצאות הטובות ביותר, צייר בכיוון ההפוך בפעם השנייה בסיבוב השני-כך שאם השתמשת במשיכות מצד לצד בצד הראשון, עליך להשתמש במשיכות כלפי מעלה ומטה למעיל השני.

שלב 13. לסדר

השאירו את הצבע להתייבש לפני שאתם חוזרים כדי לנקות הכל ולהחזיר הכל למקום. החזירו את השירותים, תלו תמונות על הקירות – ותחזרו להתפעל מהעבודה שלכם!

טיפים מקצועיים נוספים

להלן מספר טיפים נוספים שיעזרו לך להשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות.

  • השתמש בדפי נייר להגנה מפני טיפטופי צבע 

סביר להניח שדפי נייר עדיפים על פני פלסטיק מכיוון שהם אינם נוטים להחליק כל כך הרבה. עם זאת, אם יש לך טפטוף צבע גדול, יהיה עליך לנקות אותו במהירות לפני שיספיק לחלחל דרך הנייר ועל כל מה שמתחתיו.

פתרון טוב להגנה מושלמת הוא שימוש במגוון פלסטיק מתחת לנייר.

  • אל תיקח קיצורי דרך בעת צביעת חדר אמבטיה

ככלל, אם אתה רוצה לצבוע חדר אמבטיה כמו שצריך כדי שזה יחזיק מעמד, אתה צריך לשים לב לכל השלבים ולהימנע מקיצורי דרך.

כשאתם צובעים חדרים אחרים, ישנם דברים מסוימים שאתם עשויים לעשות קיצורי דרך – אך בשל הסביבה בחדר האמבטיה, זה משהו שאסור לכם להתפתות לנסות.

המשמעות היא שכדאי לכם להשקיע בצבעים טובים, לנקות את הקירות ביסודיות, לבצע עבודה ראויה של תחלול הקירות ולקחת זמן לצביעה אחידה. לקחת את הזמן לביצוע עבודה יסודית יחזיר לך לטווח הארוך מכיוון שעבודת הצבע תימשך הרבה יותר זמן.

  • אל תקליטו היכן שאתם לא צריכים

אם אתה צבעי מנוסה עם יד יציבה, אינך צריך להשתמש במסקנטייפ בכל מקום. עם זאת, אם אתה טירון יותר, לא מזיק לקחת זמן נוסף לשימוש במסקנטייפ מכיוון שהוא יבטיח קצוות ישרים מושלמים וללא טעויות.

  • הרכיבו משקפי מגן

בכל פעם שאתה מצייר עם הרולר – ובמיוחד כאשר אתה עובד על התקרה – חשוב שתלבש את מגן העיניים המתאים.

אחרת, אתה מסכן את עצמך לקבל כתמי צבע בעיניים שלך, דבר שעלול לגרום נזק חמור לראייתך. אם יש לך ספק, שימו משקפי הגנה – עדיף לא לקחת סיכונים.

צביעת חדר אמבטיה עם עובש

לאנשים נאמר במשך שנים להשתמש באקונומיקה על עובש מתוך אמונה שיש לו תכונות פטריות, אך מידע עדכני אומר שאין לו. אקונומיקה תנקה כתמי עובש, אך לא יותר מזה. חומר ניקוי ביתי אחר – אכן הורג עובש ומבצע את העבודה ללא אדים רעילים. האתגר המשולש שלך בצביעה מחדש של חדר אמבטיה מעופש הוא להרוג את כל העובש שאליו תוכל להגיע, לכסות את השאר בפריימר מעכב עובש ולמנוע בעיות עובש עתידיות על ידי טיפול בבעיות הגורמות לעודף לחות בחדר. נבגי עובש הם מיקרוסקופיים, וכאשר הם משתחררים על ידי עובש על קירותיכם, צפים בצורה בלתי נראית באוויר ולבסוף מתמקמים על כל משטח בחדר.

  1. החלף את המאוורר לשירותים במאוורר טוב יותר אם המאוורר שלך לא מספק אוורור הולם. בתים ישנים יותר מצוידים לרוב במאווררים מינימליים שאינם מזיזים את רגל מעוקב האוויר הדרוש להסרת לחות במהירות וביעילות. השאר את המאוורר פועל בעת ניקוי וצביעת חדר האמבטיה.
  2. הסר פריטים המחוברים לקירות האמבטיה, כגון מתלים למגבות, מדפים ומחזיק נייר טואלט.
  3. תיקון צנרת דולפת שעלולה לגרום ללחות מוגזמת בחדר. לחות מניעה צמיחת עובש. מכיוון שיש לך נבגים קיימים של עובש, עובש מיד ידביק מחדש את הצבע החדש אם יורשה לו לצאת שוב מכלל שליטה.
  4. שטפו את כל משטחי האמבטיה – רצפות, תקרות, קירות ואביזרים – בתמיסה אשר מיועדת נגד עובש. ולשטוף את כל מה שאתה יכול להגיע כדי להשיג שליטה על נבגי העובש בחדר.יש ללבוש כפפות גומי בזמן שאתה עושה זאת, התמיסה עלולה לגרות את העור.
  5. שימו לב במיוחד לשפשוף כתמי עובש גלויים ונקו בעדינות את חללי הקיר בעדינות אם תוכלו להגיע אליהם. לבסוף, כבה את מאוורר ונגב היטב את המאוורר והלהבים. המטרה היא להרוג עובש בכל החדר כדי לא לחדור מחדש את הצבע החדש שלכם. הפעל מחדש את המאוורר והשאיר אותו דולק עד שהמשטחים השטופים יבשים.
  6. בצע את כל תיקוני הקיר הנדרשים. מלאו חורי ושקעים והחלקו בעזרת סמרטוט לח – לא רטוב.
  7. משייפים את הקירות קלות בנייר זכוכית, מברישים אותם במטלית יבשה ושואבים את כל השאריות. אבק ופסולת מלטש יפגעו בצבע הרטוב שלכם. אל תשייף כל כך חזק שאתה חודר לתוך הנייר בקיר גבס. הרעיון הוא פשוט לשפשף את הצבע הרופף הקיים ולהכין משטח מעט מחוספס לפריימר החדש ולצבע להחזיק בו.
  8. הגן אזורים הסמוכים לקירות שאתה מתכנן לצבוע בעזרת סרט צייר.
  9. מנערים או מערבבים את פריימר איטום התבניות ויוצקים מעט לתוך תבנית הצבע. ככל שהמודעות לעובש גדלה, רוב חברות הצבע מציעות סוג של פריימר לאיטום עובש, כך שלא תתקשו לאתר מוצר שבו תוכלו להשתמש בכדי לאטום את הזיהום הישן.
  10. מגלגלים את גליל הצבע בפריימר ומורחים אותו בנדיבות על הקירות. שימו לב במיוחד לאזורים שהראו כתמי עובש קודמים. עבדו עם מאוורר על מנת שלא יצטבר אדי צבע בחדר. השתמש במברשת כדי להבטיח כיסוי טוב בפינות ובתוך כל חללי קיר שאליהם תוכל להגיע.
  11. הניחו לפריימר להתייבש במשך כל הזמן המומלץ על ידי היצרן ובדקו את הקירות לעוד כתמי עובש.לאחר מכן  יש למרוח שכבה שנייה. תן לפריימר להתייבש לגמרי לפני שאתה מורח צבע שנית.

קח את הזמן ועשה את זה כמו שצריך

כפי שאתה יכול לראות, למרות האתגרים הייחודיים שהיא מציבה, צביעת חדר אמבטיה לא צריכה להיות קשה. כל עוד אתה יודע מה אתה עושה ולוקח את הזמן שלך לעשות את זה נכון, אתה יכול להשיג תוצאות בעלות מראה מקצועי ביותר כאשר אתה צובע את חדר האמבטיה שלך בעצמך.

Rate this post
אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי ריצוף לבית? שיפוץ חדר אמבטיה או שיפוץ דירה?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

מחפש שיפוצניק מומלץ? אני גורו של שיפוצים, והשיפוצניקים שלנו מקצועיים ברמה הכי גבוהה ובכך תקבלו שיפוץ מדהים לשביעות רצונכם, באחריות !! 
 

קידוש השם 1, ראשון לציון

פגישת ייעוץ ללא התחייבות!

074-7695646

מידע נוסף
שיפוצים בראשון לציון

שיפוצים בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, המונה למעלה מ-250,000 תושבים. העיר ידועה בסצנת התרבות התוססת שלה, כולל מוזיאונים, גלריות לאמנות ותיאטראות. בנוסף, בראשון

עבודות גבס המלצות בראשון לציון

עבודות גבס המלצות בראשון לציון

עבודות גבס, הן מרכיב חיוני בפרויקטים של בנייה ושיפוץ. טיח הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו למטרות שונות, כולל יצירת קירות חלקים ואחידים, פיתוחים

שיפוצניק יצאת צדיק בראשון לציון

שיפוצניק יצאת צדיק בראשון לציון

מבוא לסיפורו של השיפוצניק הצדיק המונח "שיפוצניק צדיק" הפך לפופולרי יותר ויותר בישראל, בעיקר בשל התוכנית "יצאת צדיק". תוכנית זו מציגה סיפורים של אנשים שנפגעו

שיפוץ דירה - מה מומלץ

שיפוץ דירה – מה מומלץ ?

צור תקציב ולוח זמנים לשיפוץ השלב הראשון בכל שיפוץ דירה הוא הקמת תקציב ריאלי. חיוני לתכנן מראש את כל מה שרוצים לשפץ, כולל העבודות הקטנות

חלק מהאזורים בהם מסופק השירות

שווה קריאה
שיפוצים בראשון לציון
שיפוצים בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, המונה למעלה מ-250,000 תושבים. העיר ידועה בסצנת התרבות התוססת שלה, כולל מוזיאונים, גלריות לאמנות ותיאטראות. בנוסף, בראשון

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן