שיפוץ חדר שירותים

תוכן עניינים

גורו שיפוצים - השיפוצניק שלכם
שיפוץ חדר שירותים

15 שיפורים מעשיים לפרויקט שיפוץ חדרי שירותים ואמבטיה

 

שיפוץ חדר אמבטיה מוסיפה ערך לבית שלך, מעדכנת את הסגנון שלו, והופכת אותו מותאם טוב יותר לצרכים שלך. שיפוצים הם הזמן הטוב ביותר להציג שיפורים שישמשו אותך ואת משפחתך לאורך שנים רבות. אם אתה מוציא כסף על שיפוץ חדרי אמבטיה, שקול לבצע אחד או כמה מהשינויים החיוניים האלה כדי לשפר את הפונקציונליות, האחסון והנוחות של החלל.

להלן 15 רעיונות לשיפוץ חדרי אמבטיה לביתכם.

 

1. בחר אסלה סמויה לשירותים

אסלה סמויה לשירותים
אסלה סמויה לשירותים
 אסטרונאוט תמונות / Caiaimage / Getty Images

לשירותים עם מיכלים נסתרים – שבהם כלי האגירה למים מותקן בתוך הקיר – יש מספר יתרונות. כדאי לשקול אותם במיוחד עבור חדרי אמבטיה קטנים, מכיוון שהעיצוב יכול לחסוך מקום. המראה המעוצב שלהם מתאים גם הוא בעיצובים מודרניים ועכשוויים של חדרי אמבטיה. עם זאת, שים לב שתחזוקה שוטפת עלולה להיות קשה מכיוון שבדרך כלל אין גישה נוחה למיכל אם העבודה הפנימית זקוקה לתשומת לב.

יתר על כן, סגנון נוסף שיש לקחת בחשבון הוא שירותים עם זרימה נמוכה. דגמים אלה חוסכים מים בכל פעם שאתה שוטף. הם בחירה חכמה שלא רק תוריד את חשבון המים שלך אלא גם תעלה את ערך הבית שלך.

להצעת מחיר חייגו עכשיו לשיפוצניק מומלץ בראשון לציון: לחצו לחיוג 074-7695646☎️

2. השתמש ברצפת המקלחת באריח ומרקם קטן 

השתמש ברצפת המקלחת באריח ומרקם קטן 
השתמש ברצפת המקלחת באריח ומרקם קטן
אלכסנדר פייף / Unsplash

יהיו לך הרבה ריצוף, קיר ואריחים לבחירה במהלך שיפוץ חדר האמבטיה שלך. הבחירה החשובה ביותר לבטיחות תהיה אריח הרצפה של המקלחת שלכם. בחר אריח מקלחת קטן מרקם. המרקם  ימנעו את כף הרגל שלך להחליק ברגע שהרצפה תהיה סבונית ורטובה.

רוב אריחי האמבטיה המודרניים קלים לניקוי, והם משתמשים בחומרים שעמידים בפני עובש, לחות וכתמים. אריחי קרמיקה וחרסינה מגיעים באפשרויות סגנון רבות. ערבבו והתאימו דפוסים וצבעים שונים לקבלת השפעה חזותית מירבית, או עשו משהו מאופק יותר למראה הרמוני.

3. התקן צינור ניקוז 2 אינץ בחדר אמבטיה

התקן צינור ניקוז 2 אינץ בחדר אמבטיה
התקן צינור ניקוז 2 אינץ בחדר אמבטיה
דאגלס סאשה / Getty Images

זהו שיפור קטן ובלתי נראה. עם זאת, זה יעשה הבדל גדול בפונקציונליות של חדר האמבטיה שלך.

צנרת ניקוז אופייני לאמבטיה היא בדרך כלל צינור PVC שקוטרו 1.5 אינץ 'או לפעמים 1.25 אינץ'. סוג זה של צינור ניקוז יכול להיסתם בקלות, במיוחד אם יש לך כמה בני משפחה שמשתמשים באותה מקלחת ו/או אמבטיה. התקנת צינור ניקוז בקוטר 2 סנטימטרים עולה בערך אותו דבר, וזה ישפר באופן דרמטי את איכות הניקוז בחדר האמבטיה שלך.

להצעת מחיר חייגו עכשיו לשיפוצניק מומלץ בראשון לציון: לחצו לחיוג 074-7695646☎️

4. כלול חלון במקלחת – שיפוץ חדר שירותים

כלול חלון במקלחת
כלול חלון במקלחת
זוהר דקור / Getty Images

אחד האויבים הגדולים ביותר של חדר אמבטיה נקי הוא לחות, שעלולה להוביל לעובש וטחב. למרות שמאוורר אמבטיה טוב יעשה הבדל גדול, האוורור הטוב ביותר הוא אוורור טבעי.

הוספת חלון במקלחת תעזור להוציא לחות, גם אם רק תפתח אותו במהלך מקלחת או אחריה. חלון גם יכניס אור טבעי לחדר האמבטיה, שהוא שיקול אסתטי ובטיחותי כאחד. בנוסף, סביר להניח שלא תצטרך לבזבז אנרגיה על ידי הדלקת אור חדר אמבטיה במהלך היום אם יש לך חלון. זכור להטות את אדן החלון למקלחת כלפי מטה, כך שמים יתנקזו ממנו. והשתמש בזכוכית חלבית לפרטיות.

 

5. הוסיפו ארון רפואה שקוע בחדר האמבטיה והשירותים

הוסיפו ארון רפואה שקוע בחדר האמבטיה והשירותים
הוסיפו ארון רפואה שקוע בחדר האמבטיה והשירותים
ליסה מ. רובינסון / Getty Images

צבר שטח אחסון נוסף שחשוב לא לוותר על מראה אלגנטי עם ארון תרופות שקוע מעל הכיור. עבודת המסגרות הנוספת לקיר הכרוכה בהפסקה של הארון אינה עולה בדרך כלל הרבה בתכנון הגדול של שיפוץ חדר אמבטיה.

ארון תרופות שקוע שימושי במיוחד, בהשוואה לארון הבולט מהקיר, הוא ייתן לך מקום נוסף להתכופף ולהשתמש בכיור. יהיו פחות דאגות בנוגע לדפוק את הראש בקצה הארון.

להצעת מחיר חייגו עכשיו לשיפוצניק מומלץ בראשון לציון: לחצו לחיוג 074-7695646☎️

6. שפרו את התאורה בחדר השירותים והאמבטיה

שפרו את התאורה בחדר השירותים והאמבטיה
שפרו את התאורה בחדר השירותים והאמבטיה
מרטין באראוד / Getty Images

כאשר אתה מתכנן את שיפוץ חדר שירותים, שקול לשנות או להוסיף לתאורה הנוכחית שלך כדי לשפר את הפונקציונליות ואת מצב הרוח של החלל. שיפור תאורה יתרון אחד הוא דימר לנורות הראשיות. אם אתה אוהב לעשות אמבטיות נינוחות, אתה יודע שהם לא מהנים במיוחד באור מלאכותי. דימר יאפשר לך להגדיר בדיוק את מצב הרוח הנכון.

כמו כן, הוסף גופים שקועים מסביב למראה כדי לתת לך את התאורה הטובה ביותר האפשרית בעת שיערך, איפור, גילוח או כל משימה אחרת הדורשת הרבה אור. יתר על כן, שקול להוסיף תאורה במקלחת, ולא סביבה. ייתכן שתמצא שהמקלחות שלך יהיו נעימות יותר (ובטוחות יותר) כשהן מוארות כראוי.

 

7. שקול הוספת אמבט כאופציה

שקול הוספת אמבט כאופציה
שקול הוספת אמבט כאופציה
גיבורי תמונות / Getty Images

אמבטיה היא לא תמיד הכרחית, במיוחד אם אתה אף פעם לא לקחת אמבטיות. אמנם יש אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן שטוענים שחדר אמבטיה עם אמבטיה מציע פנייה גדולה יותר לקונים פוטנציאליים מאשר לאחד עם מקלחת בלבד, אבל זה פחות נכון לגבי הקונים של היום מאשר היה פעם.

בנוסף, אם הבית שלך כולל חדר אמבטיה משפחתי נוסף שיש בו אמבט או שילוב של אמבטיה/מקלחת, אין סיבה שהחדר אמבטיה הראשי שלך לא יוכל להשמיט את האמבטיה לטובת מקלחת מפוארת. הדאגה העיקרית שלך צריכה להיות עם אופן השימוש שלך בחדר האמבטיה.

להצעת מחיר חייגו עכשיו לשיפוצניק מומלץ בראשון לציון: לחצו לחיוג 074-7695646☎️

8. מוסיפים אמבטיה ? שקלו אופציה לאמבטיה קטנה

מוסיפים אמבטיה - שקלו אופציה לאמבטיה קטנה
מוסיפים אמבטיה – שקלו אופציה לאמבטיה קטנה
טרינט ריד / סטוקסי

שיפוץ חדר שירותים – אם אתה מתקין אמבטיה בשיפוץ חדר האמבטיה שלך, שים לב שלא תמיד גדול יותר הוא טוב יותר. אמבטיות גדולות פעם היו הסטנדרט. אבל חדרי הרחצה של היום כוללים מראה חלק יותר באמבטיה שלהם. אז אלא אם כן אתה אישית רוצה אמבט גדול שבו תוכל להתמתח, אין צורך לשבור את התקציב שלך לאחד.

אמבטיות קטנות יותר תופסות פחות שטח רצפה בחדר האמבטיה, מפנות מקום לאחסון רב יותר, אזור השיש ועוד. הם גם צורכים פחות מים ואנרגיה כדי למלא אותם. והם פחות משטח לניקוי מאשר אמבט גדול.

 

9. בחר חימום תת רצפתי

חימום תת רצפתי
חימום תת רצפתי
האשוח / מרגוט קאבין

אם אתה מחליף את הרצפות בשיפוץ חדר האמבטיה שלך, שקול להוסיף ריצוף מחומם . רצפות מחוממות אינן כה יקרות להתקנה והן יוסיפו ערך מוסף לביתך. בנוסף, הם יכולים למעשה לחסוך לך כסף בעלויות האנרגיה בטווח הארוך, מכיוון שהם יעילים יותר לחימום שטח מאשר מערכת חימום מרכזית.

שלא לדבר על כך שרצפות אמבטיה מחוממות יעשו הבדל עצום בנוחות שלכם, במיוחד אם אתם חיים באקלים קר. רוב אריחי הרצפה בחדר האמבטיה קרים באופן טבעי. אך הפעלת חימום הרצפה אפילו לזמן מה יכולה לגרום לאריחים לשמור על חום לאורך זמן.

 

10. שמור את האבזור הראשי ניטראלי

אבזור חדר אמבטיה ניטראלי
אבזור חדר אמבטיה ניטראלי
ריימונד פורבס צילום / סטוקסי

בעת בחירת אביזרי אמבטיה במהלך שיפוץ, תעמוד בפני הרבה אפשרויות. כמובן, כדאי לבחור את הגופים שאתה הכי אוהב. אבל זה אידיאלי להישאר עם אפשרויות ניטרליות לאביזרים העיקריים – למשל הכיור, השירותים, המקלחת והאמבטיה.

אופנות בסגנון אמבטיה יכולות לדעוך במהירות. ואביזרים גדולים יכולים להיות יקרים וקשים להחלפה אם תחליט שאתה כבר לא אוהב אותם. בנוסף, חדר אמבטיה מתוארך בבירור יכול להשפיע לרעה על ערך המכירה החוזר של הבית שלך. אתה תמיד יכול להוסיף קצת עיצוב נועז יותר עם אביזרים ואביזרים קטנים יותר שקל יותר להחליף כשהגיע הזמן לעדכון.

להצעת מחיר חייגו עכשיו לשיפוצניק מומלץ בראשון לציון: לחצו לחיוג 074-7695646☎️

11. שקול בזהירות חומר לשיש

משטח שיש בחדר אמבטיה
hikesterson / Getty Images

בדומה לאביזרי אמבטיה, ישנן אינספור אפשרויות בכל הנוגע למשטחי אמבטיה. בעת שיפוץ חדר שירותים בחירת חומר השיש שלך, חשוב לשקול את המראה הפונקציונאלי.

לדוגמה, משטחי אבן טבעית יקרים למדי, אך הם גם עמידים למדי. והם יכולים להתאים לסגנונות עיצוב רבים ושונים. המראה של משטחי השיש פונה לאנשים רבים, אך השיש נקבובי וזקוק לאטימה סדירה. משטחי למינציה אינם יקרים, אם כי הם אינם מוסיפים הרבה עבור ערך מכירה חוזרת. וגם משטחי אריחים יכולים להיות קלים להתקנה, אך קווי הדיס דורשים ניקוי תכוף.

 

12. עדיף אוורור בחדר השירותים

אוורור בחדר השירותים
אוורור בחדר השירותים
האשוח / מרגוט קאבין

אוורור אינו בדיוק חלק מרגש בשיפוץ חדרי אמבטיה. אבל שיפור חדר אמבטיה מאוורר לא צריך להיות בראש סדר העדיפויות.

גם אם זה לא נדרש לפי קוד, מאוורר אוורור לשירותים הוא תוספת חכמה. הוא יוריד לחות וריחות, וישפר את איכות האוויר בחלל. זה גם יעזור למנוע צמיחת עובש וטחב. בנוסף, אתה יכול להפעיל אותו כל השנה בניגוד לחלון אמבטיה, שאולי לא תרצה לפתוח אותו במזג אוויר קר או סוער.

להצעת מחיר חייגו עכשיו לשיפוצניק מומלץ בראשון לציון: לחצו לחיוג 074-7695646☎️

13. שקול ראש מקלחת בעל זרימה נמוכה

ראש מקלחת בעל זרימה נמוכה
ראש מקלחת בעל זרימה נמוכה
אנדריאה דייויס / Unsplash

אם תחליף את ראש המקלחת שלך במהלך שיפוץ חדר האמבטיה, שקול לנסות אפשרות זרימה נמוכה. ראשי מקלחת עם זרימה נמוכה הם בדיוק מה שהם נשמעים-הם שואבים פחות מים, מה שיכול לחסוך מאות או אלפי ליטרים בשנה בהתאם לשימוש הביתי. הם גם דומים במחירם למקלחות רגילות.

תלונת עבר על ראשי מקלחת עם זרימה נמוכה הייתה שהם חסרים לחץ. עם זאת, אולי אפילו לא תבחינו בהבדל בלחץ עם הדגמים של היום.

 

14. אל תשכח מאחסון בחדר האמבטיה

אחסון בחדר האמבטיה
אחסון בחדר האמבטיה
טיילור ביץ ' / Unsplash

למרות שאולי אתה שואף ליצור חלל פשוט ויעיל דמוי ספא עם שיפוץ חדר האמבטיה שלך, זכור לכלול מספיק מקום. אתה צריך מספיק ארונות, מגירות ומדפים כדי שיתאימו בנוחות לכל פריטי האמבטיה שלך – באופן אידיאלי עם מעט מקום פנוי לפריטים עתידיים.

וודא שהאחסון יתפקד בחיי היום יום שלך. לדוגמה, בחר יהירות עם מספיק מקום אחסון שישאיר פריטים שבהם אתה משתמש באופן קבוע בהישג ידך. אחרת אתה עלול למצוא אותם מעמיסים את משטחיך ומפחיתים את מראה חדר האמבטיה החדש והיפה שלך.

להצעת מחיר חייגו עכשיו לשיפוצניק מומלץ בראשון לציון: לחצו לחיוג 074-7695646☎️

15. בחר אביזרים בחכמה

אביזרים לאמבטיה
אביזרים לאמבטיה
גרייס קלי / Unsplash

כשאתה בוחר את הגימור לחדר הרחצה החדש שלך, חשוב לוודא שכולן משתלבות יחד ליצירת סגנון מגובש. לדוגמה, שאף לבחור מוטות מגבות בגימורים מתכתיים המתואמות עם הברזים שלך. ושקול לשפוך על מתקן סבון קצת יותר יקר ולא על פלסטיק ישן שייראה מלוכלך מול משטח האבן החדש שלך.

יתר על כן, אל תעמיס את חדר האמבטיה החדש שלך באביזרים בבת אחת. נסה לחיות רק עם הדברים החשובים לזמן מה כדי לראות מה אתה באמת צריך בחלל. לאחר מכן, תוכל לבחור אסטרטגית פריטים המתאימים הן להעדפות העיצוב שלך והן לאורח חייך.

להצעת מחיר חייגו עכשיו לשיפוצניק מומלץ בראשון לציון: לחצו לחיוג 074-7695646☎️

Rate this post
אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי ריצוף לבית? שיפוץ חדר אמבטיה או שיפוץ דירה?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

מחפש שיפוצניק מומלץ? אני גורו של שיפוצים, והשיפוצניקים שלנו מקצועיים ברמה הכי גבוהה ובכך תקבלו שיפוץ מדהים לשביעות רצונכם, באחריות !! 
 

קידוש השם 1, ראשון לציון

פגישת ייעוץ ללא התחייבות!

074-7695646

מידע נוסף
שיפוצים בראשון לציון

שיפוצים בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, המונה למעלה מ-250,000 תושבים. העיר ידועה בסצנת התרבות התוססת שלה, כולל מוזיאונים, גלריות לאמנות ותיאטראות. בנוסף, בראשון

עבודות גבס המלצות בראשון לציון

עבודות גבס המלצות בראשון לציון

עבודות גבס, הן מרכיב חיוני בפרויקטים של בנייה ושיפוץ. טיח הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו למטרות שונות, כולל יצירת קירות חלקים ואחידים, פיתוחים

שיפוצניק יצאת צדיק בראשון לציון

שיפוצניק יצאת צדיק בראשון לציון

מבוא לסיפורו של השיפוצניק הצדיק המונח "שיפוצניק צדיק" הפך לפופולרי יותר ויותר בישראל, בעיקר בשל התוכנית "יצאת צדיק". תוכנית זו מציגה סיפורים של אנשים שנפגעו

שיפוץ דירה - מה מומלץ

שיפוץ דירה – מה מומלץ ?

צור תקציב ולוח זמנים לשיפוץ השלב הראשון בכל שיפוץ דירה הוא הקמת תקציב ריאלי. חיוני לתכנן מראש את כל מה שרוצים לשפץ, כולל העבודות הקטנות

חלק מהאזורים בהם מסופק השירות

שווה קריאה
שיפוצים בראשון לציון
שיפוצים בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, המונה למעלה מ-250,000 תושבים. העיר ידועה בסצנת התרבות התוססת שלה, כולל מוזיאונים, גלריות לאמנות ותיאטראות. בנוסף, בראשון

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן