חידוש אמבטיה – רק משיפוצניק מומחה

תוכן עניינים

גורו שיפוצים - השיפוצניק שלכם
2 חידוש אמבטיה

מתי לשפץ חדר אמבטיה

לפני שאתה מתכנן תוכניות או פונה לחנות כדי לקנות אריחים, שקול כמה אתה באמת צריך לשפץ מלכתחילה. העלות הממוצעת לשיפוץ חדר אמבטיה היא 40,000 ש"ח . עם זאת, העלויות משתנות מאוד בהתאם למצב החלל הנוכחי, תוכנית העיצוב שלך ועלויות החומר. להלן סימנים לכך שאתה צריך שיפוץ אמבטיה.

  • שברים ודליפות: אריחים שבורים, ברזים דולפים ומתקנים סדוקים הם כולם סימנים לכך שחדר האמבטיה שלכם זקוק למתיחת פנים.
  • תפאורה מיושנת: סגנונות באים והולכים, אבל כמה טרנדים חולפים ישאירו חותם באמבטיה שלך.
  • תאורה לקויה: תאורה מספקת בחדר אמבטיה חשובה למשימות פונקציונאליות וגורמת לחלל להיראות פתוח ובהיר יותר.
  • שינוי צרכים: ככל שהדינמיקה המשפחתית משתנה, כך גם צרכי חדר האמבטיה שלך משתנים.
  • חוסר מקום ואחסון: שינויי פריסה או אפשרויות ארון חכמות יכולים להגדיל את שטח האחסון שלך.
  • מחפשים למכור את הדירה: שדרוג האמבטיה יכול להגדיל את סיכויי המכירה שלך.

שיקולי בטיחות

לא משנה איזה סוג של שיפוץ או פרויקט עשה זאת בעצמך, חשוב להקפיד על בטיחות. שקול תזכורות בטיחות אלה לפני שתתחיל בשיפוצים.

  • ציוד: וודא שכל כלי היד או החשמל פועלים כראוי ואתה יודע כיצד להשתמש בהם נכון והסולמות או שרפרפי מדרגות במצב טוב.
  • מסכות PPE: ללבוש מסכות אבק, הגנה על העיניים, כפפות עבודה וכו 'כדי לסייע במניעת תאונות בזמן העבודה.
  • אוורור: צבעים ואיטומים רבים מכילים תרכובות אורגניות נדיפות (VOC). פתח את החלונות והדלתות או השתמש במאוורר כדי להגביל גירוי מאדים.
  • היתרים: בדוק עם קונסטרקטור אם אתה צריך אישור לפני הריסה. לא כל השיפוצים דורשים אישור, אך אם אתה מזיז חוטי חשמל, קווי אינסטלציה או קירות, תוכל לעשות זאת.

שלב 1: בנה תוכנית

לפני שאתה הולך לחנות כדי לקנות אריחים, זה שווה את הזמן והמאמץ לפתח תוכנית. רשום את כל הרצונות שלך ותעדף אותם בהתאם לצרכים שלך. מתוך רשימה זו תוכל לקבוע אילו חלקים בשיפוץ תוכל לבצע בעצמך ואילו פרויקטים ידרשו עזרה מקצועית.

להלן כמה אלמנטים נפוצים המעורבים בשיפוץ אמבטיה.

מיקום כלי השירות

שמירה על הפריסה הנוכחית של חדר האמבטיה שלך תחסוך לך הכי הרבה כסף. כל דבר הכרוך בהזזת חוטי חשמל, קווי מים או קירות ידרוש היתרים מקצועיים ובנייה.

אביזרים

החלפת אמבטיות, מקלחות, ושירותים דורשים כמה כישורי אינסטלציה או נגרות. החלפת ברז בדרך כלל ניתנת לביצוע  בעצמך, אך שכור אנשי מקצוע שיתמודדו עם עבודות האינסטלציה הסבוכות.

צבע

הוספת שכבה חדשה של צבע להבל או לקירות מעץ היא משימה קלה עבור עשה זאת בעצמך. כמו כן, אם האמבטיה או המקלחת שלך במצב טוב אך תוכל להשתמש במתיחת פנים, שקול החלפת משטח מקצועית , שהיא פחות יקרה משמעותית מהתקנת אמבטיה או מקלחת חדשה לגמרי.

תאורה

תאורה נאותה באמבטיה הופכת אותה לתפקודית ולמושכת יותר. החלפת גוף תאורה ישן היא משימה קלה מספיק עבור עשה זאת בעצמך מנוסה, אך הוספת גופים חדשים עשויה לדרוש את שירותיו של איש מקצוע.

שלב 2: אסוף כלים וציוד חיוני

הכלים המדויקים הנדרשים מבוססים על תוכניות השיפוץ שלך. עם זאת, ישנם כמה כלים חיוניים לכל שיפוץ חדר אמבטיה.

  • PPE: מסכת בטיחות, כפפות עבודה והגנה על העיניים
  • כלי יד: פטיש, מוט חטט, מפתח ברגים מתכוונן, מברגים, סכיני כלי, מסור, מכשיר חתיך, סכין כפוף, אקדח איטום, סרט מדידה ואזמל.
  • ציוד אחר: איטום סיליקון, כף, דלי, כבל מאריך, מכחולים וציוד ציור אחר, מנורת עבודה ופחי אשפה גדולים או השכרת משאיות.
  • כלי עבודה: מקדחות ואקום רטוב ויבש

שלב 3: הריסה

חידוש אמבטיה
חידוש אמבטיה

בין אם אתם עושים שיפוץ גדול או קטן, הריסה היא צעד הכרחי.

  1. רוקן את כל ארונות החפצים והסר את מוטות המגבת.
  2. כבה את אספקת המים לשירותים ונקז את המים מהמתקנים.
  3. הסירו את כל הגופים שאתה מחליף (כמו הברזים, השירותים, האמבטיה או הכיור) ואת הקירות או האריחים מאחורי האמבטיה או המקלחת.
  4. הסר את הארונות.
  5. יש להסיר את הקרמיקה הישנה, הריצוף והתת -רצפה (במידת הצורך).

שלב 4: בדוק ותיקון

לאחר שהחלל ברור, בדוק את האזור לאיתור סימנים של עץ נרקב או נזקי מים על הרצפה, הקירות או תומכי הקיר (אם הסרת את קיר הגבס). קבלן יהיה איש המקצוע הטוב ביותר לבצע בדיקה זו אם אינך חש בנוח או סתם רוצה אדם מנוסה להסתכל על האזור. נזקי מים עלולים להשפיע על תקינות הקירות התומכים במתקנים, בריצוף ולהוביל לצמיחת עובש. אם יש נזק, יש להחליפו לפני התקנת הגופים או הרצפות החדשים.

שלב 5: צנרת מים וחשמל

אם אתה מתכנן לשמור על אותו פריסה עבור קווי המים והחשמל, תוכל לדלג על שלב זה. אם קווים הולכים לזוז, זה כאשר אתה מביא איש מקצוע שיעזור לך לנתב מחדש את הצנרת או קווי החשמל. העברת חוטי חשמל ואינסטלציה היא מסובכת, דורשת היתרים ואם לא נעשה כראוי, עלולה להוביל לבעיות יקרות יותר בעתיד.

שלב 6: התקן גופים

שיפוץ חדר אמבטיה
שיפוץ חדר אמבטיה

המתקנים הגדולים יותר, כגון מקלחת, אמבטיות ושירותים, מותקנים תחילה. וודא שהמסגרת מתאימה לבחירת האמבטיה או המקלחת שלך והתאמת המסגרת לפי הצורך. ברגע שהם נכנסים, התקן את הברזים ואת ראשי המקלחת. עשה זאת בעצמך מנוסה בשימוש בכלים כגון מפתח ברגים מתכוונן וזיהוי קווי אינסטלציה בסיסיים יכול לבצע משימה זו בקלות.

שלב 7: קיר ותת רצפה

הנח את רצפת המשנה, תלה את קיר הגבס והנח את שכבת האריחים לקירות, במידת האפשר. אם אתם מתכננים לבצע עבודות בטון כלשהן (פילוס רצפות, מחבת מקלחת וכו ') עשו זאת לפני קיר הגבס. לאחר מכן, תיקו או הדביקו קירות וצבעו או אריחו את הקירות.

שלב 8: משטחים קשים

הניחו את כיסוי הרצפה שבחרתם לשירותים. האריחים מורכבים יותר ולוקחים יותר זמן להתקנה מכיוון שהם דורשים מספר שלבים כולל הצבת תחתית התת-תחתית, ולאחר מכן הגדרת המרגמה והנחת האריח.

המרגמה צריכה לרפא במשך 24 עד 48 שעות לפני הוספת הדיס, אשר לוקח עוד 24 עד 72 לריפוי. ואילו גיליון או ויניל LVP הוא התקנה מהירה יותר ויכולה להתבצע על ידי רוב בעלי העשייה.

שלב 9: מתקנים קטנים, ארונות וקישוט

התקן כל דבר הנובט על הקירות. שלב זה כולל את כל החלקים האסתטיים של חדר האמבטיה כגון כיור וכיור, מוטות מגבות, ארונות, שקעי יציאה, מתגי תאורה, מאווררים , מראה וחיפוי לוח. בעל בית יכול לדאוג לרוב הפריטים הללו, אך ההבלים והכיור דורשים כמה כישורי אינסטלציה.

שלב 10: גימור

שיפוץ חדר אמבטיה מחיר
שיפוץ חדר אמבטיה מחיר

התקן כל סוג של דלתות זכוכית למקלחת או לאמבטיה במידת הצורך. סיימו על ידי נגיעה בצבע על הקיר, במידת הצורך. לכסות סביב התפרים לאורך האמבטיה, הכיור והשירותים. Caulk מסייע במניעת דליפות מים אך הוא גם מעניק לחדר הרחצה מראה מסודר ומוגמר.

מתי להתקשר למקצוען

עבור שיפוצים קלים, עשה זאת בעצמך מנוסה יכול להתמודד עם רוב הפרויקטים המעורבים, כגון החלפת ושדרוג גופי תאורה או ברזים ואפילו הנחת אריחים. עם זאת, בכל הנוגע להעברת חיווט חשמלי, אינסטלציה ושבירת קירות, תרצה להשאיר זאת לאנשי מקצוע מכיוון שהם יכולים להשפיע על תקינות מבנה הבית שלך.

אם אתה מרגיש שחלק מהשיפוץ הוא יותר ממה שאתה יכול להתמודד, אל תהסס לפנות אלינו לעזרה מקצועית.

Rate this post
אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי ריצוף לבית? שיפוץ חדר אמבטיה או שיפוץ דירה?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

מחפש שיפוצניק מומלץ? אני גורו של שיפוצים, והשיפוצניקים שלנו מקצועיים ברמה הכי גבוהה ובכך תקבלו שיפוץ מדהים לשביעות רצונכם, באחריות !! 
 

קידוש השם 1, ראשון לציון

פגישת ייעוץ ללא התחייבות!

074-7695646

מידע נוסף
שיפוצים בראשון לציון

שיפוצים בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, המונה למעלה מ-250,000 תושבים. העיר ידועה בסצנת התרבות התוססת שלה, כולל מוזיאונים, גלריות לאמנות ותיאטראות. בנוסף, בראשון

עבודות גבס המלצות בראשון לציון

עבודות גבס המלצות בראשון לציון

עבודות גבס, הן מרכיב חיוני בפרויקטים של בנייה ושיפוץ. טיח הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו למטרות שונות, כולל יצירת קירות חלקים ואחידים, פיתוחים

שיפוצניק יצאת צדיק בראשון לציון

שיפוצניק יצאת צדיק בראשון לציון

מבוא לסיפורו של השיפוצניק הצדיק המונח "שיפוצניק צדיק" הפך לפופולרי יותר ויותר בישראל, בעיקר בשל התוכנית "יצאת צדיק". תוכנית זו מציגה סיפורים של אנשים שנפגעו

שיפוץ דירה - מה מומלץ

שיפוץ דירה – מה מומלץ ?

צור תקציב ולוח זמנים לשיפוץ השלב הראשון בכל שיפוץ דירה הוא הקמת תקציב ריאלי. חיוני לתכנן מראש את כל מה שרוצים לשפץ, כולל העבודות הקטנות

חלק מהאזורים בהם מסופק השירות

שווה קריאה
שיפוצים בראשון לציון
שיפוצים בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, המונה למעלה מ-250,000 תושבים. העיר ידועה בסצנת התרבות התוססת שלה, כולל מוזיאונים, גלריות לאמנות ותיאטראות. בנוסף, בראשון

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן