שיפוץ דירה ישנה – 6 טיפים מומלצים !

תוכן עניינים

גורו שיפוצים - השיפוצניק שלכם
שיפוץ דירה ישנה - 6 טיפים מומלצים !

ההצלחה בשיפוץ דירה ישנה ב -6 נקודות מפתח

קניתם דירה שצריך לשפץ? הדירה בה התגוררת כמה שנים כבר אינה לטעמך וכבר אינה עונה על צרכיך? שיפוץ חלקי או מלא, הגורו בעבודות שיקום דירות, מאיר אתכם בנושא שיפוץ דירה!

טוב לדעת: הדירה שלך היא חלק מבית משותף. לפיכך, היא נשלטת על ידי תקנת בעלות משותפת (וועד הבית) המסדירה את העבודה האפשרית ואת הצעדים המקדימים שיש לנקוט עם לפני שתתחיל בשיפוץ.

1. למה לשפץ את הדירה שלכם?

שיפוץ דירה פירושו פעמים רבות חשיבה מחודשת על ארגון החללים בדירה, והטמעת תפאורה חדשה ,כולל שדרוג שאחר החדרים לרמה גבוהה יותר כמו, שיפוץ חדר אמבטיה, שיפוץ מטבח, חדר הורים …

לא יודעים איך לשפץ דירה? או מאיפה להתחיל? עדיף להתייעץ עם שיפוצניק שלא ניסיון רב או עם ברשותכם תקציב מספק לרכוש את שירותיו של אדריכל המתמחה בשיפוץ דירה (מעצב פנים בפרט) היא אפוא הרווחית ביותר. עם מומחיותו הן מבחינת הפריסה והן מבחינת החומרים, הוא יוכל להציע לך פתרונות שונים תוך התחשבות באילוצים טכניים ובתקציב שלך.

מצידך, בשלב זה, עליך להיות בטוח לגבי הכיוון של השיפוץ והיקף השיפוץ שלך: רק רענון קל של הדירה, או שיפוץ מלא וכו '.

בצע את הסטנדרטים ליתר ביטחון

אם פרויקט שיפוץ הדירות שלכם מורכב משיפוץ דירה ישנה, ​​נושא העמידה בתקנים החשמל הוא חיוני. למעשה, חומרים ושימושים התפתחו מאוד במהלך העשורים האחרונים . המתקנים הישנים, כיום מיושנים, כנראה לא תוכננו לעמוד בדרישות האינטנסיביות של היום.

לכן, וכדי להימנע מכל סכנה, חשוב לפנות לאיש מקצוע, שיודע לאבחן את המצב הקיים על מנת להציע לכם את הטכנולוגיה העכשווית, בהתאם לתקני הבטיחות הקיימים. בנוסף להיבט הבטיחותי, שדרוג לסטנדרטים יחסוך לך כסף.

עמידה בסטנדרטים של מערכת החשמל היא גם הזמן לתכנן את מיקומי התאורה. האם תאורת התקרה בחדר האמבטיה אינה מתאימה עבור חדר רטוב כמו מקלחת? האם זה עדיין לטעמך? להלן שתי סיבות להוסיף אותו לשיפוץ שלך. האם אתה רוצה להחליף את שולחן הסלון שלך, והנברשת כבר לא תהיה למעלה? בצע את השינוי הדרוש במהלך העבודה.

כמו כן, שקול להתקין ווסת אורי בחדרים מסוימים או התקנת מתג דו כיווני היא גם פרקטית מאוד!

ייעל את החללים הפנימיים

מכיוון שבדרך כלל המקום מוגבל יותר בדירה מאשר בבית, אופטימיזציה של שטח היא סוגיה של ממש . חלוקה מחדש של חדרים, הקטנת מחיצות, התקנת חיפויים חדשים, שילוב אחסון, פריסת מטבח ומתקנים סניטריים … הרצון הלגיטימי לאופטימיזציה דורש לחשוב היטב על הפרויקט שלך על ידי שילוב נתוני חיי היומיום: היכן הוא נמצא ללכת? האם יש לנו הכי הרבה זמן? לעשות מה? … וכל האילוצים של הבניין.

למה לשפץ את הדירה שלכם
למה לשפץ את הדירה שלכם

במקרה של דירה קטנה

עבור השיפוץ של סטודיו או דופלקס, זה אפילו יותר נכון. לאחר מכן תוכל להשתמש בכמה טריקים כדי להשיג מטרים רבועים:

  • בחר דלתות הזזה לסגירת השירותים וחדר האמבטיה
  • ליצור אי מרכזי במטבח, הוא יכול לשמש כמשטח עבודה, אחסון נוסף, שולחן אוכל …
  • השתמש בקיר גבס כדי לתחום חלל תוך שמירה על אור
  • פונים לצבעים בהירים, צבעים כהים נוטים להפחית ויזואלית את החלל
  • לייעל את המקום ברגע שאתה נכנס אליו,
  • בחירת יחידות אחסון בעלות פונקציה כפולה, כגון מיטה על פלטפורמה למגירות נוספות או כוננית מיטה.

לקבלת ייעוץ נוסף, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם אדריכל כדי לשקול מחדש את המשטח הקטן של הדירה שלכם . המראה החיצוני ובעיקר המומחה הזה יעזור לכם להימנע מהרבה בחירות גרועות מבחינת עיצוב פנים. כאשר יש מחסור של מטרים רבועים, חשוב להכפיל את השימושים באותו החדר ולהצטייד בריהוט רב תכליתי. באופן אידיאלי, תבחר בפתרון תפור כדי שיהיה לו פריסה שתתאים באופן מושלם לתצורת הדירה שלך או החדר שיותאם.

במקרה של שיפוץ לופט

עבור שיפוץ לופט, אתה מקבל חלל גולמי וזה לא תמיד קל. נפח גדול, תקרות גבוהות, תחילה יהיה עליך לבנות את החללים השונים על מנת שתוכל לסדר אותם בהתאם לתפקודם. יצירת קומת ביניים יכולה להוות פתרון מעניין "לשבור" את התקרה הגבוהה, ולהכפיל משטח שימושי!

התחימה אינה אומרת בהכרח מידור ! תוכלו למעשה ליהנות מהתקנת מחיצות בגובה מלא או משחק עם נפחים על ידי תיחום רווחים עם גגות זכוכית או מחיצות בגובה חצי. לאחר מכן הימור על חומרים מודרניים, מסכים מתקפלים וכו '.

טיפ: אם אתה שם יותר מדי מחיצות, אתה מסתכן לאבד את רוח הלופט כל כך מבוקש! כדי לסגור חלל תוך שמירה על אור ואווירה תעשייתית, בחר בגג הזכוכית. רעיונות נוספים לתחום חלל ללא מחיצה: צור קומת ביניים, השתמש במצע, השתמש בחיפויי רצפה שונים, צור מחיצה דקורטיבית המכוסה צמחים פנימיים …

שיפוץ לופט
שיפוץ לופט

במקרה של דירה ישנה

בזמן בניית הדירה הישנה שלך, אורחות החיים היו שונים. כדי לדבוק באורחות החיים הנוכחיים שלנו, ארגון מחדש של החלל מומלץ בחום . לדוגמה, עבור שיפוץ מטבח , המגמות נפתחות אל הסלון / טרקלין. ניתן לבצע את הייחום באמצעות בר, אי מרכזי או גג זכוכית! זה יאפשר הפצה רחבה יותר של אור טבעי בסלונים אלה המשמשים על בסיס יומי.

אם אתה רוצה  לשפץ חדר אמבטיה מחדש , דע כי תא המקלחת אופנתי מכיוון שהוא קל לתחזוקה וקל לגישה. אז שכח את האמבטיה הישנה שלך! אתר זה דורש שלב חשוב של הסרה ולאחר מכן התקנה. בין לבין, תצטרך למצוא פתרון לחיות כמה ימים ללא אמבטיה אם אתה גר שם. בכל פרויקט אמבטיה, הקפידו על אוורור מותאם, תאורה המתאימה לחדר רטוב זה, ואחסון למגבות ומוצרי טיפוח שלכם. אם השירותים שלך מותקנים בחדר האמבטיה שלך, דון עם אדריכל על הדרך הטובה ביותר לבודדם, או להגביר את הפרטיות לכל שימוש בחדר. קיר אטום יכול להיות הפתרון שלך, מחוסר שירותים עצמאיים.

תארו לעצמכם עיצוב חדש

שיפוץ דירה, כמו שיפוץ בית , פירושו גם לתת לעצמכם את האפשרות (על ידי החלפת חיפויים, רהיטים ו / או חפצי נוי) להעניק לה חיים חדשים, נשמה חדשה יותר בהתאם לטעמכם הנוכחי . מבחינת קישוט, האפשרויות רבות מאוד: וינטאג ', ארט דקו, סקנדינבי, תעשייתי, אקזוטי, פרחוני, טבע … אבודים במבוך הטרנדים הזה, מעצבי הפנים שלנו יהיו שם כדי להדריך אותך ולענות על הרצונות שלך.

טוב לדעת: אין להתבלבל בין האדריכל לבין מעצב הפנים. האחרון יוצר אווירה מקורית ולפי טעמך בכל סלון, מתחתן עם החומרים הכי טוב שאפשר (רצפות, תקרות, קירות וכו '). הוא מעורב בשלב הגמר של שיפוץ.

העיטור תורם לנוחות היומיומית שלך. כאשר החדרים חשוכים, שלבו זרקורים בתקרה. בחדר צר, הוסיפו מראה אחת או יותר על הקירות בכדי לתת תחושת עומק.

כאשר אתם מתכננים לשנות את העיצוב של דירה לא טיפוסית או לשפץ דירה יוקרתית , עליכם להיזהר לא לעוות את מה שנותן לה קסם. זה נכון במיוחד לשיפוץ דירה של האוסמן . ריהוט וחומרים עכשוויים אינם תואמים יציקות, אח ישנה ורצפות פרקט ישנות … כל עוד זה נעשה בטעם! לעתים קרובות מאוד, הפתרון המותאם יהיה הפתרון הרלוונטי ביותר המאפשר להיצמד ככל האפשר למידות וסידור הכרכים.

שיפוץ דירה ישנה מאוד
שיפוץ דירה ישנה מאוד

מודרניזציה של עבור דירה להשכרה

רכישת דירה ושיפוץ כדי להפוך אותה להשכרה (עונתית או שנתית) יכולה להיות הימור טוב. כדי להפוך את מקום האירוח לפופולרי בקרב אנשים רבים ככל האפשר, אנו ממליצים שתבחר בציוד פונקציונאלי וקישוט מפוכח . המטרה היא שהדייר יעריך את הפרקטיות של האירוח, ורוצה לטפל בה כי אתה מספק לו טוב איכותי. לשוכרים בעתיד יהיה גם קל יותר להקרין את עצמם לדירה משופצת. מטבח מאובזר, חדר אמבטיה מודרני, אלה הם סוגי הסידורים המאפשרים לפתות ולהתאים דירה. כאן הכל חייב להיות ברמה! חשבו על אנשים עם מוגבלות בניידות שיציעו אירוח הנגיש לכולם.

עבור חיפויי קיר ורצפה, סמך על חומרים בעלי עמידות גבוהה (מעבר תכוף, ניקוי וכו ') כך שיחזיק לאורך זמן. לבסוף, דירה מוארת גורמת לך לרצות להקרין את עצמך יותר מאשר דירה חשוכה. עבור חיפויי קיר, לך על גוונים לבנים או בהירים.

מה אתה יכול לשפץ בדירה הישנה שלך?

הדירה שלך היא חלק מבית משותף. על כן עליך לעקוב אחר התקנות החלות לפני שתתחיל בעבודתך, במסגרת גבולות החוק.

עבודה ללא אישור

חדשות טובות ! אתה יכול לבצע עבודות ואבזור בדירה שבבעלותך, בתנאי שזה לא ישפיע על מבנה הבניין, וגם לא על זכויותיהם של הבעלים המשותפים. לא אמורה להיות להם השפעה גם על השטחים המשותפים.

כאן לידיעתך, עבודות שניתן לבצע ללא אישור:

  • פריסת חדר אמבטיה או מטבח: ניתן ליצור מטבח מאובזר, להתקין אי מרכזי, להחליף אמבטיה במקלחת וכו '.
  • התאמת הדיור לנכותו של אדם מבלי לפגוע בשטחים המשותפים: ניתן לבצע את העבודה החיונית על מנת לאפשר תנועה קלה בכיסא גלגלים או עם הליכון, לשנות את חדר האמבטיה עם מקלחת גדולה ומותאמת וכו '.
  • אפשר להפיל מחיצה אחת או יותר (לא כולל מבנים נושאי עומס) בדיוק כפי שמורשה ליצור מחיצה כדי לקבל חלק נוסף.
  • ניתן לבצע עבודות בידוד פנים.
  • התקנה של קומת ביניים המשולבת בחלל הקיים מתקבלת.
  • העיטור הפנימי כולל צבע חדש, התקנת אריחים או שטיח, התקנת חיפויי רצפה (פרקט, שטיח, לינוליאום …).

טוב לדעת: התקנת מחיצה בדירה לחלוקה ל -2 מגרשים (למען השכרתם, למשל) עשויה להיות אסורה אם הדבר אינו בהתאם לשימוש (או ליעד) של הבניין.

עבודה עם הצבעה לבעלות משותפת

עבודות אחרות מורשות לאחר קבלת הסכמה של הבעלות המשותפת. לכן ניתן להטיל את הסכם הבעלים המשותף במיוחד אם העבודה שלך משפיעה על קיר נושאת עומס: הורדת הקיר או יצירת דלת, יצירת מטבח אמריקאי להגדלת הסלון, הורדת עליית הגג להגדלת גובה התקרה שלהם וכו '. … אם אתה צריך לעבוד על ארובה, על הצינורות או מערכות הצנרת המספקות את הבית המשותף כולו, אתה נאלץ להצביע על ידי הבעלים המשותפים על חלק זה של העבודה.

הערה: עבודות המתבצעות בהעדר הצבעה של הבעלים המשותפים או בניגוד לסירוב של הבעלים המשותפים אינה חוקית. הבעלים המשותפים יכולים לטעון את זכותם בפני השופט למשך 10 שנים.

עובד עם הצבעה לבעלות משותפת ואישור תכנון

במקרים מסוימים, העבודות שקיבלו את הסכמת הבעלים המשותפים דורשות גם אישור תכנון:

  • החלפת חלונות (למעט תיקון או עבודות החלפה זהות),
  • יצירת פתח כלפי חוץ (עין שור, חלון, צוהר, כלב יושב …),
  • שינוי צבע של תריסים או חלונות,
  • התקנת תריסים או סורגים על החלונות.

2. מהם השלבים של שיפוץ דירה ישנה?

לא ניתן לאלתר שיפוץ דירה! זה דורש מחשבה על ההתערבויות השונות מראש כדי לתאם בצורה הטובה ביותר האפשרית, ובאופן הגיוני, את עבודתו של כל אומן או חברת בנייה. זכור: ראשית הקליפה, אחר כך עבודת הגמר, והגימורים אחרונים.

השטחת פרויקט שיפוץ הדירה שלכם

השלב המהותי הראשון הוא אפוא לשים את הפרויקט שלך שטוח , באופן אידיאלי בעזרת אדריכל או מנהל פרויקטים. כך תמנעו משגיאות עיצוב ופריסה שעלולות לפגוע בנוחות שלכם לאחר שהדירה שופצה. שלב זה דורש שיקוף מוקדם מצידך. הדגש מה מניע אותך לשפץ את הדירה שלך. זה יכול להיות רצון לקישוט, מודרניזציה של פנים מזדקנות, צורך בחדר שינה נוסף, צורך במקלחת ולא באמבטיה וכו '.

מימוש תכנית הפריסה של הדירה שלך

לאחר שהוגדר הצורך שלך, עליך לתרגם אותו על תוכנית! כאן מורגשת בדרך כלל התערבותו של אדריכל. המומחיות של איש מקצוע בתחום הבנייה חיונית לביצוע שיפוץ בתנאים טובים ובכללי האמנות. המטרה היא שהעבודה המתבצעת היא בת קיימא ותביא נוחות רבה יותר לחיי היומיום שלך.

חשוב למצוא את האיזון הנכון בין הרצונות שלך, התקציב שלך ומה מאפשרת התצורה הנוכחית של הדירה שלך. אדריכל יוכל לייעץ לך בצורה הטובה ביותר ככל האפשר בשלב זה, על ידי להציע לך וריאציות שונות של הפרויקט שלך באמצעות תוכניות 2 D או 3 D. מספיק כדי לאחד את הפרויקט שלך ולהעריך את התקציב הדרוש להשגתו.

הערה: מעבר לתוכנית, האדריכל יכול לייעץ לך גם לגבי החומרים, המאפיינים הטכניים שלהם, היתרונות והחסרונות של כל אחד.

מבחר חברות הבנייה לעבודה שלך

לאחר שהתוכניות אומתו, וההסדרים דמיינו (איזה חדר לשפץ? באילו חומרים השתמשו? וכו '), הגיע הזמן לבחור את בעלי המלאכה, לנהל משא ומתן על הצעות המחיר ולתאם את תכנון ההתערבויות. ככל שמדובר יותר בחדרים או במתקנים פנימיים, כך מומלץ לפנות לאיש מקצוע שינהל את שלב ההשקה מראש של העבודה.

מחיר שיפוץ דירה ישנה
מחיר שיפוץ דירה ישנה

בהכרת אנשי המקצוע באזור שלך, האדריכל קמיף בית גידול יוכל לייעץ לך על הפרופילים של בעלי מלאכה וחברות בנייה בהתאם לצרכיך. הוא ינהל משא ומתן בשמך, ויתאם התערבויות. מספיק כדי להבטיח לך את השקט הנפשי הגדול ביותר בשלב זה של הארגון.

ניטור של עבודת השיפוץ

לאחר שדאגת להגן על רכוש המטלטלין שלך במשך כל העבודה, ניתן להתחיל בעבודות. בהתאם לגודל האתר, ייתכן שיהיה עליך לשכור דירה למשך כל העבודה. להוסיף להערה האחרונה של השיפוץ שלך!

ברגע שבוחרים את אנשי המקצוע וחותמים את ההצעות , העבודה מתחילה. אתה יכול לבחור לבצע את ניטור האתר לבד. אתה תהיה בן שיחו של כל אחד מאנשי המלאכה ותצטרך לקבל החלטות במהירות במקרה של אירועים בלתי צפויים.

כדי לתת לכם מושג לגבי שיפוצים אפשריים, להלן כמה דוגמאות לאתרי בנייה:

  • שקלו מחדש את שבירת הקירות:  באתר מסוג זה יש צורך לדמיין הריסה של מחיצה אחת או יותר. היזהרו מקירות תומכים הדורשים התייחסות מיוחדת וגישה מקדימה עם הבעלות המשותפת! לאחר מכן יהיה עליך לפנות את הפסולת לפני התקנת מחיצות או חופות חדשות. זה גם הזמן להסיר את כל רהיטי המטבח וחדר האמבטיה אם זה חלק מהפרויקט שלך.
  • צור בידוד חדש : כאן, אתה רוצה לחזק את הנוחות התרמית שלך לאורך כל השנה. אם הקולות האחרונים של עבודות הבתים המשותפים לא אפשרו לשקול עבודות בידוד בחזית, תוכל לבצע עבודות בידוד לחלוטין בדירה היחידה שלך, מבפנים. זה יאפשר לך ליהנות מביצועי אנרגיה טובים יותר של הדירה שלך.
  • בצע שינויים במטבח או בחדר האמבטיה : על ידי החלפת האמבטיה, התקנת מקלחת או אפילו שינוי הארגון הפנימי של המטבח שלך, תהיה לך אינסטלציה או עבודות חשמל. בעת עבודה על צינורות המים, היזהר שלא ליצור נזקי מים לשכנים שלך!
  • תנו לדירה שלכם חיים חדשים : מדובר בעדכון ציורים, טפטים, אריחים וכו '. הדבר מתבצע בשלושה שלבים: הסרת הציפוי הקיים, שיקום התמיכה (קיר, תקרה, רצפה), התקנת החומר החדש שנבחר. אם עבודה זו נראית בהישג ידם של חובבי עשה זאת בעצמך, שים לב לגימורים ולדיוק שיעשו את ההבדל!
  • ריהוט פנים החדר : התקנת ריהוט מטבח ו / או אמבטיה חדש, ריהוט בהזמנה אישית לחדר השינה שלכם וכו '.

בכל אתרי הבנייה, השלב האחרון הוא הכי אסיר תודה: ניקיון מלא של האתר!

הבנתם זאת: שיפוץ דירה יכול להפוך במהירות לכבד ומורכב למדי כאשר אינכם מיומנים באמנות וכאשר ישנם חדרים רבים לשיפוץ. עם Camif Habitat, בצע את פרויקט העבודה שלך בשלום: אנו תומכים בך מעיצוב התוכניות ועד קבלת העבודה. אנו דואגים לבחירת החברות, לתיאום ולמעקב אחר האתר ותומכים בכם גם בהרכבת בקשות לסיוע ממלכתי אם הפרויקט שלכם יכול להרוויח מכך.

3. איזה תקציב לבצע מחדש את הדירה?

גורמים המשפיעים על עלות שיפוץ דירה ישנה

קשה מאוד לתת הערכת מחיר לשיפוץ דירה שכן המאפיינים של פרויקט העבודה יכולים להשתנות. הנכס שלכם ייחודי והרצונות שלכם אישיים, מה שהופך את האתר לאין כמותו. עם זאת, ניתן לציין כמה קריטריונים משותפים לכל השיפוצים:

  • באזור של הדירה לשיפוץ
  • עמדות הנוגעים בדבר (אינסטלציה, חשמל, נגרות, צביעה, וכו ')
  • מספר חדרים לשיפוץ (שיפוץ חלקי או גלובלי)
  • הסוג של חדרים לשיפוץ (שינה או אמבטיה)
  • איכות החומרים שנבחרו
  • המיקום של הנכס לבין שלה נגישות …

בכל מקרה, הצג הצעות מחיר של חברות שונות בקרבתך. כדי לבחור בהם, מפה לאוזן והמלצות ישירות עושים לעתים קרובות את ההבדל במחיר דומה. שאל גם ישירות מהחברות דוגמאות לפרויקטים שבוצעו, עם תמונות לפני / אחרי שיעזרו לך לבחור.

אתה תבטיח שיש לך את הציטוטים המדויקים ביותר האפשריים. עליהם לכלול את מספר ימי ההתערבות למשמרת, החומר (עם תיאור מפורט) או התוויות או האישורים מהם החברה מרוויחה. ואל תשכח לשאול איזה ביטוח החברה לקחה כדי לכסות הפסקת עבודה אפשרית, ביצוע לקוי …

מחירון שיפוץ דירה
מחירון שיפוץ דירה

מה המחיר של שיפוץ דירה למ"ר?

הנה, כאינדיקציה, גישה ראשונה לעלות שפרויקט כזה יכול לייצג אם אתה פונה לחברה כמו Camif Habitat:

תיאור השיפוץמחיר למ"ר
שיפוץ קלהתקנת רצפה חדשה או קיר
חדשים קישוט חדש (ריהוט, חפצים וכו ')
בין 200 ₪ ל -500 ₪ למ"ר
שיפוץ מלאשדרוג ושיפוץ של המטבח וחדר אמבטיה
שיפוץ והחלפה של רכיבי חשמל
שינוי קווי מים
הורדת קירות
בין 600 ל -1,000 ₪ למ"ר
שיפוץ כבדשיפוץ מלא של החשמל בבית כולל
אינסטלציה קומפלט
שינוי / הריסת קירות נושאי עומס
בין 1,000 ל -1,400 ₪ למ"ר

כך, שיפוץ דירה של 50 מ"ר , למשל, ישתנה בין 10,000 ₪ ל -70,000 ₪. כדי לקבל עלות מדויקת יותר, אנו מזמינים אתכם לבקש הצעת מחיר לשיפוץ דירתכם.

הערה: בהתאם לגודל האתר, משך העבודה ישתנה מאוד. לצורך שיפוץ גדול, חיוני שתמצא מקום לינה שיתאים לך במהלך העבודה. יש לקחת זאת בחשבון בתקציב שלך. באופן דומה אם אתה כרגע דייר, ורק עכשיו קנית דירה לשיפוץ, תכנן פרט גדול כדי לשבור את חוזה השכירות הנוכחי שלך. אין להחזיר את השכירות לפני סיום העבודה!

למשל, לשיפוץ דירה בגודל 50 מ"ר, כולל מודרניזציה של המטבח וחדר האמבטיה, ושינוי החיפויים (רצפות, קירות, תקרות) ושדרוג לסטנדרטים חשמליים, סופרים 5 עד 8 שבועות עבודה.

 

4. אופן שיפוץ דירה ישנה: עבודה לפי תקנות

אמנם לכולם, כמובן, הזכות לשפץ את פנים הדירה שלו , אך הם אינם יכולים לעשות מה שהם רוצים. עבודות השיפוץ חייבות להתייחס אך ורק למתחמים פרטיים ואינן צריכות להשפיע על השטחים המשותפים (כבישי גישה, חצרות, מדרגות אלא גם קירות נושאי עומס, רדיאטור חשמלי וצינורות חימום קולקטיבי וכו ') או המראה החיצוני של הבניין (מרפסות, חלונות, מראית עין…).

בנוסף, אביזרי פנים מסוימים מוסדרים לפעמים בעצמם על ידי הבית המשותף . כך, למשל, שיפוץ רצפות הדירה כפוף לרוב לאילוצים חומריים על מנת לשמור על בידוד רעש טוב. לפני שתתחיל בפרוייקטים כלשהם של חידוש כלשהו, לכן חשוב לקרוא מחדש את תקנות הבית המשותף לפני שמתחילים.

פנה במהירות למנהל הדירות שלך כדי לדון בפרויקט שיפוץ הדירה שלך.

5. מדוע לבצע את שיפוץ דירה ישנה עם הגורו בשיפוצים?

מחפשים חברה לשיפוץ הדירה שלכם? לאחר ביקור ייעוץ ראשון חינם , אנו יכולים ללוות אותך בכל השיפוץ או בחלקו. זה תלוי בך לבחור את היקף ההתערבות המתאים לך!

מנהל הפרויקט או האדריכל מעצבים אתכם את הפרויקט שלכם (תוכניות, תצוגות תלת מימד). בשלב זה הוא יכול לדאוג גם להליכים הניהוליים שיתבצעו בשמך. הוא יתריע בפניך על בחירת החומרים, ויראה לך את היתרונות והחסרונות של כל אחד. זה תלוי בך לבחור בידע מלא! לאחר מכן, הוא יכול לקחת אחריות על ביצוע העבודה. לפיכך היא בוחרת בעלי מלאכה או חברות בנייה. הוא משווה ומשא ומתן על הצעות מחיר לפני שהוא מתאם את העסקאות השונות, כך שעבודה של חלקן משתלבת בצורה מושלמת עם זו של אחרים. כשהאתר נמצא בעיצומו, הוא נקודת הקשר היחידה שלך, בודק נקודות בקצב שאתה רוצה ומנהל כל נסיגות. אתה משתחרר מכל לחץ!

אנו תומכים בך לאורך כל הפרויקט שלך , משלב התכנון (לימוד טכני, תוכניות, תיאור העבודה, תמחיר), ועד לביצוע העבודה (בחירת חברות, תיאום האתר, בקרה על ביצוע נכון של העבודה) . זה חוסך לך זמן, אך גם ביטחון של עבודה המתבצעת בהתאם לכללי האמנות.

עם חברתנו, החוזה שלך כולל:

  • מחיר יציב וסופי,
  • המועדים לביצוע העבודה,
  • עבודה לפי סטנדרטים ותקנים,
  • השלמתו הנכונה של האתר, לא משנה מה המקרים,
  • ביטוח למקרה של נזק לעבודה הכלול בחוזה העבודה.
5/5 - (76 votes)
אהבתם שתפו:
ייעוץ לגבי ריצוף לבית? שיפוץ חדר אמבטיה או שיפוץ דירה?

נא מלאו את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

מחפש שיפוצניק מומלץ? אני גורו של שיפוצים, והשיפוצניקים שלנו מקצועיים ברמה הכי גבוהה ובכך תקבלו שיפוץ מדהים לשביעות רצונכם, באחריות !! 
 

קידוש השם 1, ראשון לציון

פגישת ייעוץ ללא התחייבות!

074-7695646

מידע נוסף
שיפוצים בראשון לציון

שיפוצים בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, המונה למעלה מ-250,000 תושבים. העיר ידועה בסצנת התרבות התוססת שלה, כולל מוזיאונים, גלריות לאמנות ותיאטראות. בנוסף, בראשון

עבודות גבס המלצות בראשון לציון

עבודות גבס המלצות בראשון לציון

עבודות גבס, הן מרכיב חיוני בפרויקטים של בנייה ושיפוץ. טיח הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו למטרות שונות, כולל יצירת קירות חלקים ואחידים, פיתוחים

שיפוצניק יצאת צדיק בראשון לציון

שיפוצניק יצאת צדיק בראשון לציון

מבוא לסיפורו של השיפוצניק הצדיק המונח "שיפוצניק צדיק" הפך לפופולרי יותר ויותר בישראל, בעיקר בשל התוכנית "יצאת צדיק". תוכנית זו מציגה סיפורים של אנשים שנפגעו

שיפוץ דירה - מה מומלץ

שיפוץ דירה – מה מומלץ ?

צור תקציב ולוח זמנים לשיפוץ השלב הראשון בכל שיפוץ דירה הוא הקמת תקציב ריאלי. חיוני לתכנן מראש את כל מה שרוצים לשפץ, כולל העבודות הקטנות

חלק מהאזורים בהם מסופק השירות

שווה קריאה
שיפוצים בראשון לציון
שיפוצים בראשון לציון

ראשון לציון היא עיר השוכנת במחוז המרכז בישראל, המונה למעלה מ-250,000 תושבים. העיר ידועה בסצנת התרבות התוססת שלה, כולל מוזיאונים, גלריות לאמנות ותיאטראות. בנוסף, בראשון

קרא עוד »
צרו קשר להצעת מחיר

נא למלאות את הפרטים ונציג יחזור אליכם להצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם!

דילוג לתוכן